Vitorlásokkal kezdi szállítani gumijait a tengerentúlra a Michelin
2050-re egyáltalán nem akarnak a szállítmányozás során CO2-t kibocsátani, ezért visszakanyarodnak a legrégebbi módszerhez.
2050-re egyáltalán nem akarnak a szállítmányozás során CO2-t kibocsátani, ezért visszakanyarodnak a legrégebbi módszerhez.
A mezőgazdasági élőhelyeken fészkelő és az erdei madarak állománya csökken, de vannak sokasodó madárfajták is. Az összkép azonban nem biztató.
Hosszú távon is megmaradnak azok a káros hatások, amelyeket ausztrál kutatók figyeltek meg a Prozac hatóanyagával szennyezett vízben lévő halaknál.
Ígéretes közlekedési koncepcióval álltak elő kormányzati hátszelű szervezetek – hasonlóval, mint ami több mint tíz évvel ezelőtt egyszer már elbukott. Ha ezúttal megvalósulna, fellélegezhetne a főváros.
A lakások energiahasználatát a felére lehetne csökkenteni. Azzal, hogy nem, vagy nem megfelelően vesszük figyelembe a lakásfelújítások során az energiahatékonysági szempontokat, többet ártunk az éghajlatnak, mint használunk.
Éles a vita folyik arról, hogyan kellene hozzáállni a kibocsátott szén-dioxid legkörből történő kivonásához. Van, aki szerint ez az egyetlen megoldás, mások szerint viszont csak elodázzák a kibocsátás megszüntetését.
Körülbelül két évig lehet hordani a különleges lábbelit.
A Mechwart ligetben a héten kivágott fák még alkalmasak tüzelőnek, ezeket rászorulóknak ajánlja fel a II. kerület.
Az ország nagy részén csökkent, de északkeleten továbbra is magas a légszennyezettség a szálló por miatt.
Ennek az összegnek majdnem a négyszerese fog elmenni az erre kiadott uniós forrásból a tűzoltóautók vásárlását is magába foglaló katasztrófakockázat-csökkentésre.
A világ harmadik leggazdagabb embere arról beszélt, tudja, hogy ő sem tökéletes, de akkor is mindent meg kell tenni a klímavédelemért. Ő például fenntartható üzemagyagot vesz a magángépébe.
Törvényben igyekszik elejét venni a német kormány annak, hogy a világ másik végéről származó termékek gyártásához a kényszermunka vagy a környezetvédelmi normák megsértése kötődjön. A probléma nem új: az európai divatmárkák előszeretettel szervezik ki a gyártást olyan országokba, ahol lazábbak a környezetvédelemre vonatkozó szabályozások, olcsó és kizsákmányolható a munkaerő. Ennek vélhetően akkor lehet csak vége, ha az Európai Unió jogszabályba iktatja, hogy bármilyen környezeti vagy emberi jogi sérelemért a márkák felelnek, mégpedig a bíróság előtt. A fogyasztók ugyanis addig tiltakoznak a kényszermunka ellen, amíg meg nem kezdődik a leárazás.
Növényi alapú italuk kerül az új palackba, amelynek a bélése és a kupakja újrahasznosítható műanyag.
Ázsiában különösen rosszak az adatok, a kontinensen minden harmadik ember a rossz levegő miatt halt meg.
A fókák felugrottak a hajó vízből kilógó orr-részére az ingyen fuvarért.
Tudósok egy csoportja a brazil arany oroszlánmajmocskákat oltja be sárgaláz ellen, hogy óvják a populációt, másrészt megakadályozzák, hogy a vírus az emberre is átterjedjen.
Szakértők amiatt aggódnak, hogy milyen feszültségeket szül és hogyan változtatja meg a folyó környezetének ökoszisztémáját a beruházás, amelyet Kína a karbonsemlegesség elérésére hivatkozva valósítana meg.
Egyes állatfajok akár hetven százalékkal messzebbre is kénytelenek elvándorolni az emberi tevékenységek miatt.
Ha már van autó-, robogó- és biciklimegosztás, miért is ne lehetne ugyanezt csinálni télen a síeléssel is? – gondolta egy finn város, Lahti.